Monday, November 9, 2009

TERIMA KASIH KPD DOKTOR & JURURAWAT WAD 4 HOSPITAL MANJUNG PERAK.

Salam untuk semua.Bertemu lagi di siaran blog ini.Terlebih dahulu saya ingin merakam jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada pihak doktor serta jururawat di wad 4 Hospital Daerah Manujung Perak.Di atas kecekapan mereka serta keperihatinan dlm merawat saya sebagai pesakit sehingga sembuh dengan segera amat dibanggakan.Apa yang hendak saya utarakan di sini adakah kita sebagai masyarakat di luar sedar atau memahami mereka yang bertugas di wad wad,unit kecemasan,pemandu ambulan,doktor dan yang lain.Apa yang saya lihat kita sering menyalahkan mereka ini.Saya faham tidak semua mereka yg kekadang tidak ambil berat atau sambil lewa memberikan perkhidmatan kepada diri atau saudara mara kita.Kita hendaklah berfikiran positif.Tidak semua mereka itu gagal memberikan yang terbaik pada diri atau saudara mara kita.Namun saya yakin masih lagi ada mereka yg dipanggil doktor,jururawat,pembantu perubatan,pemandu ambulan serta yg lain lain bersamangat tinggi serta berdedikasi dlm menjalankan tugas mereka.Apa pun saya mengucapkan terima kasih yg tak terhingga kpd mereka sewaktu saya berada di wad 4 Hospital Manjung Perak dlm mendapatkan rawatan.Juga tidak lupa kpd ustaz edi dan tuan oc yang menguruskan saya untuk mendapatkan rawatan di hospital.Budi baik tuan berdua serta yg lain lain hanya ALLAH jua yg membalasnya.cetusan rasa Ketua Biro Penerangan GPMS Stw........

No comments:

Post a Comment

Ibu Bapa Perlu Pastikan Anak Hadir ke Sekolah Sepenuhnya.

 👉Kehadiran penuh ke sekolah amat penting dalam membantu murid-murid menguasai setiap mata pelajaran yang dipelajari. 👉Anak-anak yang gaga...