Thursday, January 21, 2010

SALAM PERJUANGAN

Salam dan apa khabar semua perjuang GPMS tak kira di mana jua anda berada.Terlebih dahulu saya memanjatkan kesyukuran kpd Allah yang Esa kerananya serta berkat doa kekawan di GPMS membolehkan saya bertugas di luar lagi.Untuk makluman kekawan saya bertugas di Bukit Keteri Perlis.Saya berkhidmat dgn syarikat Antarabangsa di dalam projek landasan keretapi berkembar dari Ipoh ke Padang Besar.Namun di mana jua saya berada GPMS tetap di hati dan mataku ini.Namun adakah kita sedar bahawa masalah sosial anak Melayu khususnya di luar bandar lebih teruk serta menyedihkan.Sepanjang saya di sini saya bnyk terjumpa atau terlihat remaja Melayu khususnya perempuan lebih gemar memakai seluar pendek yang ketat sewaktu berada di luar rumah atau pun keluar berjalan jalan dgn rakan rakan di pasar malam.Adakah itu bangsa kita sekarang yang sudah hilang arah tuju serta jahil dari Agamanya.Sesamalah kita renungkan serta fikirkan!!!!Apa khabar OC,Tuan Tam,Ust Edi,En Hafiz,Abah,Mama,Kak Su,Abg Man serta perjuang perjuang GPMS dan Kelab Sahabat GPMS Sitiawan.Salam dari saya utk semua.Dari Ketua Biro Penerangan GPMS Sitiawan.(EDTP Perlis).

No comments:

Post a Comment

Salam Aidilfitri 1445H

    Bunga delima bunga angsana,     Bunga kenanga bunga raya,     Aidilfitri kini menjelma,     Maaf zahir batin dipinta jua.     Selamat p...