Saturday, March 6, 2010

Program Motivasi Tahun Enam

Assalamulaikum w.b.t
Alhamdulillah hari ini pasukan Gurkha dari GPMS Sitiawan telah dapat menyelesaikan satu lagi tanggungjawab yang telah diamanahkan oleh Allah s.w.t.Penulis,Tuan Tam,Tuan OC serta Cik Zura telah bergerak ke SK Tg. Jawa Sabak Bernam untuk Program bersama murid-murid serta ibubapa dan guru di sana.Allah telah memudahkan perjalanan dan semuanya selamat tiada sebarang perkara yang tidak diingini berlaku.
dalam perjalanan pulang ke Sitiawan,Ydp sempat berbincang bersama penulis dan Tuan OC agar SK Tg. Jawa ini terus diambil sebagai sekolah angkat GPMS Sitiawan.Dan sebagai langkah pertama,3 orang murid Tahun Enam dari sekolah tersebut telah diberi maklum untuk mengikuti Program Motivasi Tahun Enam di Sitiawan ( sebab murid Tahun Enam ada 3 orang je ).Terima Kasih kepada Puan Guru Besar kerana telah menerima pelawaan dari GPMS Sitiawan.
Insyallah Program Motivasi ini secara tak rasmi akan dijalankan pada 26 - 28 Mac ini. dalam masa yang sama,di Institut GPMS Perak juga ada mengadakan Program Perkaderan. tetapi penulis merasakan ianya tiada masalah kerana pihak GPMS Perak tidak ada masalah untuk menyediakan tenaga-tenaga penggerak mahir kerana pihak GPMS Perak ada Sahabat GPMS yang sentiasa memberi komitmen terhadap program GPMS.
Insyaallah pihak GPMS Sitiawan akan memberikan makluman kepada sekolah-sekolah tentang program motivasi ini.

No comments:

Post a Comment

Ibu Bapa Perlu Pastikan Anak Hadir ke Sekolah Sepenuhnya.

 👉Kehadiran penuh ke sekolah amat penting dalam membantu murid-murid menguasai setiap mata pelajaran yang dipelajari. 👉Anak-anak yang gaga...